مبلمان اداری خوب چیست ؟ آیا صرف لوکس بودن یا گران قیمت بودن یک مبلمان اداری آن را میتوان در طبقه بندی خوب قرار داد ؟ آیا منظور از خوب بودن مبلمان اداری با کیفیت بودن آن است یا به قیمت بودن آن ؟ اگر طراحی یک مبلمان خاص باشد آنرا میتوان در زمره خوب محسوب کرد یا باید تولید محصول خوب باشد ؟ اگر مبلمان اداری خوب میخواهد تولید شود نیاز به مواد اولیه مرغوب دارد ؟یا همینکه حداقل ها در تولید آن رعایت شود کفایت میکند ؟ امروز ما در تحریریه وبلاگ آدینا ، با شما همراهان همیشگی این موضوع را بصورت مختصر بررسی خواهیم کرد و به این سئوالات پاسخ خواهیم داد پس در ادامه با آدینا همراه باشید :
پرسنل دفتر شما منتخب شمایند تا ساعات طولانی را در محیط اداره مشغول به فعالیت باشند ، حجم کار بخصوص در دفاتر مهندسی همیشه بالاست و در شرکتهایی که فکر محور هستند و بعبارتی نقش انسان خیلی بیشتر از ماشین آلات و تجهیزات میباشد باید برای راحتی و سلامتی آنها برنامه خاصی پیاده سازی کرد . این برنامه یقینا دارای بخشی به نام مبلمان اداری میباشد . آیا شما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک طرح غلط دکوراسیون اداری یا انتخاب مبلمان اداری غلط میتواند جلوی بهره وری پرسنل را بگیرد . با ارتقا فرآیندهای کسب و کار نیاز بیشتری به طرحها و ایده های جذاب و مدرن برای محیط های احساس میشود بعضی از مبلمان اداری مدرن می تواند به پرسنل شما کمک کند تا با اامات یک اداره قرن بیست و یکم روبرو شوند.
حتما بخوانید :چیدمان اتاق مدیر عامل و 6عامل مهم در طراحی اتاق مدیریت
ما در شرکت آدینا به این موضوع اعتقاد داریم که مبلمان اداری خوب ، محصولی است که هم در طراحی خوب باشد و هم در تولید و هم در قیمت مناسب باشد و صد البته از مواد اولیه مرغوب ساخته شود . سعی ما این بوده که تمام محصولات خود را چه در سبک مدرن و چه در سبک کلاسیک بعنوان یک مبلمان اداری خوب تولید نماییم . و خوشبختانه وجود انبوهی از مشتریان وفادار خود تایید کننده این امر میباشد . شما برای سفارش میز اداری لوکس خود میتوانید با شماره 02144620086با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و هرگونه سئوالی در زمینه های انتخاب و خرید محصولات اداری داشته باشید را با آنها در میان بگذارید .
بررسی ها بیانگر این است که نشستن در پشت یک میز اداری برای ساعت ها ی متمادی سبب افشار آمدن و تنش به کمر و گردن خواهد شد و می تواند منجر به عوارض جدی در سلامتی و آسایش افراد در درازمدت شود. میزهای قابل تنظیم که در آن میتوان ارتفاع میز را بالا و پایین کرد یک راه حل عالی برای کمک به سلامت کلی پرسنل شما میباشند والبته یک راه حل هوشمند برای استفاده از فضای اداری .ما در آدینا سابقه ساخت چندین پرئژه سفارشی برای شرکتهای داخلی که نمایندگی شرکتهای خارجی بوده اند را بعهده داشته ایم و توانسته ایم میزهای قابل تنظیم با مکانیزم دستی و اتوماتیک برقی تولید نماییم . اگر شما نیز به این نوع میز در سازمان خود نیاز دارید میتوانید با ارسال طرح مورد نیاز خود برای کارشناسان واحد طراحی شرکت ادینا ، از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.
بیشتر بخوانید :استاندارد مبلمان اداری و ویژگیهای مبلمان و صندلی اداری استاندارد
این نوع مبلمان اساسا برای کاهش میزان حواس پرتی و افزایش توانایی کارکنان برای تمرکز بر روی فعالیتهایشان طراحی شده است. طرح های دفتر باز در بعضی موارد بسیار عالی میباشند، اما آنها قطعا توانایی این را دارند که حواس افراد را پرت کنند . مبلمان آتیک نیز می تواند به کارمندان شما کمک کند تا در یک فضای اداری خصوصی تر به انجام وظایفشان بپردازند.اگر شما نیاز دارید تا یک اتاق جلسه محرمانه داشته باشید بطوریکه هیچ کدام از تصمیماتی که مدیران در جلسه میگیرند به بیرون درز نکند اولین و مهمترین قدم ایجاد یک اتاق جلسه آگوستیک برای شما میباشد . ما در مجموعه آدینا با انجام چندین پروژه موفق در زمینه طراحی و اجرای اتاقهای کنفرانس آگوستیک این افتخار را داریم که میزبان شما در واحد طراحی شرکت باشیم برای اخذ مشاوره رایگان با شماره 02144620086تماس بگیرید و یا به سایت Adyina.comمراجعه نمایید .
همیشه میز کنفرانس برای مدیرانی که وظایف آنها با م و همکاری دیگران پیش میرود در درجه اولویت بالاتری نسبت به سایر اجزا مبلمان اداری قراردارد.امروزه با توسعه تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی ، شاهد ارتباط راحتتر در میزهای کنفرانس بزرگ نیز میباشیم . مبلمان اداری آدینا این افتخار را دارد که تا کنون بارها و بارها از میز کنفرانس دو نفره تا میزهای کنفرانس صدو بیست نفره را برای شرکتهای کوچک و بزرگ دولتی و خصوصی تولید کرده است و انچه که جا دارد این مجموعه صنعتی به آن ببالد بحث ساخت سفارشی انواع میز کنفرانس با طرح ، ابعاد و رنگ دلخواه مشتریان میباشد .
حتما بخوانید :انتخاب میز مدیریت ، نکات قابل تامل برای انتخاب میز اداری برای شرکت
فایلها و کتابخانه های ذخیره سازی نیز در لیست اولویت های اول طراحی دفترکار هستند، اما ابتدا مطمئن شوید که سیستم ذخیره سازی شما به خوبی طراحی گردیده است این امر می تواند باعث افزایش بهره وری و کاهش استرس و فشار برای پرسنل شما شود. طیف گسترده ای از سیستم های مدرن ذخیره سازی امروزه وجود دارد نظیر فایلهای اداری سه کشو ، کتابخانه های اداری و کردانزاهای مدیریت
ما در آدینا با ارائه مجموعه بی نظیر و متنوع از انواع کتابخانه کوتاه اداری (کردانزای مدیریتی ) و کتابخانه بلند اداری (کتابخانه کارشناسی) سعی کرده ایم تا به تمام خواسته های مشتریان خود احترام بگذاریم . کتابخانه هایی بدون درب ، با درب شیشه ای و درب ام دی اف ، کتابخانه هایی که بصورت یک ویترین زیبا طراحی شده است تا شما علاوه بر قرار دادن کتابها و زونکنهای خود درون آن بتوانید انواع لوح و قاب عکسها و همچنین مجسمه های با ارزش خود را در کنار خود داشته باشید .
درباره این سایت